Registrering

Min registrering av medlemskap har inte blivit genomförd. Hur gör jag?

Kontrollera att du har fyllt i alla obligatoriska fält. Om registreringen ändå inte blir genomförd kan det vara fel format på personnummer (YYMMDD-XXXX) eller telefonnummer (+46-70-1234567) eller att du har glömt att godkänna villkoren för medlemskap.

Hur hanteras mina personuppgifter?

Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med personuppgiftslagen. I medlemsvillkoren hittar du mer detaljerad information om behandlingen av personuppgifter.

Hittade du inte svar på din fråga? Kontakta oss via e-post, vi försöker alltid svara inom 24 timmar. Mejlboxen är bemannad helgfria vardagar mellan 08.00-16.00.

Har du bokningsrelaterade frågor eller andra ärenden, kontakta istället vår Resetjänst via resor@vikingline.com.

Hur vet jag att min registrering har gått igenom?

En bekräftelse med texten ”Hej och varmt välkommen till Viking Line Club” kommer upp på skärmen. Bekräftelsen skickas även till den e-postadress som du uppgav vid registreringen.

Tiden för registrering har gått ut. Vad innebär det?

Du har varit inne för länge på registreringssidan och måste börja om från början. OBS! Backa ej med bakåtpilen. Klicka istället på VIKING LINEs logotyp längst upp i vänstra hörnet. Du hamnar då på startsidan.

Kan jag registrera mig även om jag inte är bosatt i Sverige?

Du kan inte registrera in dig som medlem online men skicka in dina personuppgifter till vår kundtjänst via e-post så registrerar vi in dig manuellt.