Förlorat kort/login

Jag har tappat bort mitt medlemskort/kortets magnetremsa fungerar inte, hur får jag ett nytt medlemskort?

Du kan beställa ett nytt medlemskort genom att kontakta vår Resetjänst på telefon 08-452 40 00 eller via  e-post. Kortet är gratis och skickas till dig om ca 3 veckor.

Om du ska resa tidigare, ange ditt medlemsnummer i samband med bokning av resan och visa upp legitimation vid incheckningen. Du kan också be om ett temporärt medlemskort vid incheckningen eller informationsdisken ombord på fartyget för att kunna ta del av klubberbjudanden ombord.

Behöver jag beställa det nya Viking Line Club-kortet?

En beställning behövs inte göras. Vi skickar ut nya klubbkort löpande till medlemmar under året. Ditt nuvarnde kort fungerar med det nya bonussystemet.

Jag har glömt min medlemsinformation – ska jag göra en ny ansökan?

Nej, din profil finns redan och är giltig. Kontakta Viking Line Club via e-post.

Jag har glömt mitt lösenord, vad ska jag göra?

Gå in på Glömt lösenord för att återskapa lösenord.

Kan jag resa utan mitt Viking Line Club-kort?

Ja, Ska du ut och resa inom tre veckor? Uppge ditt kundnummer vid incheckningen så får du ett tillfälligt medlemskort och möjlighet att nyttja alla medlemsrabatter ombord.