Vanliga frågor

Här besvarar vi de vanligaste frågorna vi brukar få från våra medlemmar. Hittar du inte svaret på just din fråga är du självklar välkommen att kontakta oss.

Vår Resetjänst kan hjälpa dig med frågor gällande ditt medlemskap t ex om du behöver ett nytt medlemskort, saknar ditt kundnummer och/eller lösenord, behöver uppdatera dina kontaktuppgifter. Du kan komma i kontakt med vår Resetjänst via resor@vikingline.com eller per telefon 08-452 40 00, öppet mån–fre 08.00–19.00 samt lör–sön 09.00–16.00.

För övriga medlemsärenden kontakta kundtjänsten för Viking Line Club via vikingclubsverige@vikingline.com. Vi försöker alltid svara inom 24 timmar, kundtjänsten är bemannad helgfria vardagar 09.00–16.00.

Har du frågor gällande resor och bokningar kontakta alltid vår Resetjänst via resor@vikingline.com.